dimarts, de novembre 21, 2006

10.000!


El diari Sport publica en portada la fita assolida per la web de www.nonempabe.es, que ha arribat a les 10.000 visites en els 8 últims mesos després de la remodelació total de la pàgina.
Val la pena destacar la feina de Kapi, Pantin i Xasko al front del projecte així com el suport rebut per tots els mítics que visiteu dia rere dia aquesta inciativa nonempabista. En motiu d'aquesta celebració, sortejarem diversos premis a tots aquells que feu comentaris a la web. Entre els regals destaquen un pijama de Pantin firmat pel jugador, una gorra de Didinho, un curs de muecas d'Adam Fontes, un sensor que fa que no t'aturin en els controls d'alcoholemia de Kapi, una foto d'un pase de Xasko amb el Nonempabe, un pal de golf de Xiger, un carnet de soci del Barça d'Eduska, un sopar romàntic amb Pau Garcia, etc.
Molta sort a tothom!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajaj jo vull el pijama de Pantin!!! Però em pensava q sortejarieu la xorra d'Albert Anglès o les bicicletes de Brugat...

Anònim ha dit...

pos jo preferiria una morrejada de julevin...i q despres o intentes repetir, q grans q souuu

Com veieu tinc mta feina al banc jejeje

Anònim ha dit...

Jo em conformaria amb un sopar romantic amb Pau Garcia, sempre que despres em fes un streptease dels seus....xD (Dijous tots a la Catedral!!!! xD)