dimarts, de febrer 27, 2007

Crònica des del pou


Xasko ens ha fet arribar un comunicat. El publiquem en portada:

"No estic jugant bé. Cardo pena. El motiu no el sé. Per això vull demanar perdó a tots els aficionats nonempabistes, caldencs i de la UdG pel meu baix rendiment futbolístic. He donat moltes voltes al cap per trobar el motiu de la situació. El meu estat físic no és. Em trobo fort com sempre i el genoll no em dóna molts problemes. A més la preparació que fem al Caldes és excel·lent. Tampoc és una qüestió tàctica, això mai ha estat cap impediment. Penso que és més psicològic. No tinc el cap concentrat durant els partits i se'm nota massa. Ahir en el partit del Nonempabe va quedar pal·lesa la meva feblesa mental que sembla que tingui ultimament.
Demano paciència a l'afició, i prometo que a partir d'ara intentaré redreçar la situació. Caldes, no patiu que pujarem. Nonempabé, tranquils que aconseguirem el pentacampionat i UdG respireu que anirem a Espanya."

Ànims xasquet!!!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Xasko ets gran i un escrit com aquest ho certifica!!!

Sempre hem confiat amb tu, ets un dels pilars... dins i fora el camp!!

àniiiiiiiiiims!!!!

Anònim ha dit...

Opino igualment q es tracta d'una qüestió psicològica, però el més gran és q tu mateix en siguis conscient. Ja tens el camí per superar-ho i tots t'apollarem per aconseguir-ho.
Àniiiiiiiiiiiiiims!!!

Anònim ha dit...

troba una solució pel teu estat psicològic.

KaPi ha dit...

Ànims xasket, trankil que a tothom li passa això i saps que amb el que t'agrada el futbol et costarà poc sortir d'aquest pou psicològic futbolísticament parlant.
Esperem que de les teves tres promeses aconseguim les altres dues perquè per mala sort ens hem quedat fora d'Espanya. Ara a per les altres.

Ànims!!!!

Anònim ha dit...

Tranquil, que tothom hem passat per aixó. Tens qualitat i segur que no marxarà. Salutacions d´un jugador de l´Aro

Anònim ha dit...

prfffffffffff!!!!!
es l pitjor comentari des de q es va iniciar la pagina!!!! Ultimament estas bufonissim, xo molt!!!! No es problema psicologic,tens masses "coses" al cap.anims !!!!!!